شهردار املش گفت: فاز اول کار اجرایی کمربندی املش آغاز شده ولی برای تکمیل اجرای آن در مجموع به ۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش ندای گیلان؛بابک ریحانی در گفت‌وگویی، با عذرخواهی از شهروندان املشی به‌خاطر وضعیت بسیار نامطلوب کمربندی املش به لحاظ وجود چاله‌های سطح خیابان و جمع شدن آب‌های سطحی و فرسایش سطح آسفالت آن، اظهار داشت: 199 میلیون تومان اعتبار امسال در کمیته برنامه ریزی این شهرستان برای کمربندی املش اختصاص یافته است.

شهردار املش گفت: بسیاری از مدارس پرجمعیت مقاطع مختلف تحصیلی شهر املش اعم از دخترانه و پسرانه در حاشیه دوطرف کمربندی املش واقع شده‌اند که در ایام تحصیل، محل رفت و آمد دانش آموزان مشغول به تحصیل و فرهنگیان شاغل در این مدارس است.

وی افزود: فاز اول کار اجرایی کمربندی املش آغاز شده ولی برای تکمیل اجرای آن به‌صورت بلوار و احداث پیاده روسازی و تأمین روشنایی، جابه‌جایی تیرهای برق و هدایت آب‌های سطحی به شلمان‌رود و استخر زربیجار از طریق لوله گذاری در مجموع به 7 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ریحانی خواستار حمایت های مسئولان بالادستی اعم از مسئولان شهرستانی و استانی برای تأمین اعتبار مورد نیاز شد و گفت: صدور مجوز برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه شلمان‌رود و سایر منابع برای اجرای هرچه زودتر و بهتر پروژه کمربندی املش ضروری است.

شهردار املش اظهار کرد: در چنین شرایطی شن ریزی بعضی از کوچه پس کوچه‌های داخل شهر املش با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات و نیروی انسانی شهرداری حداقل کاری است که می‌توانیم برای شهروندان املشی انجام دهیم.


 

دیگر نیاز نیست تمام منابع خبری را هر روز مطالعه کنید!
سه وعده مهم ترین اخبار گیلان،ایران و جهان را در بسته های صبحانه،عصرانه و اخبارشامگاهی کانال اخبار مهم وفوری ندای گیلان بخوانید

https://telegram.me/joinchat/Bbx3eDvF5lVfMg4iHBnUwA

 

تسنیم