عضو شورای شهر رشت گفت:روحاني دارد استان گیلان را تنبیه مي كند چرا مي خواهند از یک غير بومي برای استان استفاده كنند درحالی که این همه مدیر درخشان بومی داریم.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،جلسه هشتم شورای شهر عصر امروز با حضور اعضا در صحن علنی این شورا برگزار شد.

احمد رمضان پور نرگسی در نطق پیش از دستور با بیان اینکه برخی مباحث افکار مردم ما را تشویش كرده است اظهار داشت:همه مي دانند كه آيت الله قربانی یکی از ائمه جمعه کشور هستند كه اهل تحقیق بوده و ما بايد از ظرفیت و رهنمود هاي ایشان استفاده كنیم.
عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه ايشان(آیت الله قربانی) دغدغه هایي در خصوص شهردار داشتند كه دغدغه هاي ما هم هست افزود:بايد بگویم بنده شخصا با خیلي از عزيزان و مهندسین در سطح بالا صحبت كردم اما به هر دليلي نپذیرفتند.اما نهايتا ٢١ نفر تعیین شدند و٥  نفر با راي اعضا انتخاب شدند كه يک نفر غیربومي بود.
وی با بیان اینکه وقتي آقاي زالفي ، كاظمي و فقيه احساس كردن كه آراي لازم را بدست نمي آورند انصراف دادند و دو نفر ماندند گفت: منطق و تجربه نشان مي دهد كه فردي را باید بياوریم كه به كار شهرداري آشنا باشد و زمان براي آموزش نبود،انتظار داشتم به اين تفكر شورا تبريک مي گفتند چرا كه بدون هماهنگي همه به نصرتي راي دادند.
رمضانپور با بیان اینکه بنده به  آيت الله ارادت دارم  و بايد بگويم اين غیرت ديني ما بود كه به او راي داديم گفت:مردم قطعا راي خود را پس نمي گيرند و در شرايط موجود نصرتي بهترين انتخاب بود.
وی با اشاره به اینکه تا زماني از نصرتي حمايت مي كنيم كه در چارچوب قانون كار كند گفت:قرار نبود اين مسئله در نماز جمعه گفته بشود و ما به حمايت آیت الله قربانی نیاز داریم.
وی در ادامه به بیان اینکه در آستانه تعیین استاندار برای گیلان هستیم ابراز داشت:روحاني دارد استان گیلان را تنبیه مي كند چرا مي خواهند از یک غير بومي برای استان استفاده كنند درحالی که این همه مدیر درخشان بومی داریم.

عضو شورای شهر رشت در پایان خاطرنشان کرد:غیرت ايت الله قرباني اینجا نیاز است كه از آمدن استاندار غير بومي جلوگيري كند.