ناصر آل محمدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان استعفای خود را اعلام و درخواست موافقت با این تقاضا کرده است.

به گزارش ندای گیلان ایرنا نوشت:

یک منبع مطلع در استانداری گیلان که خواست نامی از او برده نشود، سه شنبه شب گفت: ناصر آل محمدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، در نامه ای به داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، استعفای خود را اعلام و درخواست موافقت با این تقاضا کرده است.
ناصر آل محمدی از 27 مهرماه امسال به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان منصوب شده بود. وی پیش از این و از فروردین ماه سال 1393 ، به عنوان مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان مشغول فعالیت بوده است.
در جریان بارش برف سنگین چهارشنبه شب تا ظهر پنجشنبه هفته گذشته در استان گیلان که ارتفاع آن در مناطق جلگه ای بیش از 60 سانتیمتر و در مناطق کوهستانی افزون بر یک متر گزارش شد، محمدعلی نجفی استاندار گیلان طی بازدیدهای متعدد از مناطق مختلف رشت و نیز برخی محورهای مواصلاتی، از ارزیابی عملکرد دستگاه ها و نهادها در فرآیند خدمات رسانی به مردم پس از مدیریت برف خبر داده بود. وی همچنین یکشنبه گذشته در مراسم افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر شهرستان رودبار با قدردانی از همه کسانی که در برف اخیر زحمت کشیدند، گفته بود: اگر عدم برنامه ریزی و تدبیر از سوی مدیری رخ داده باشد، به طور قطع در آینده با آن برخورد خواهد شد.