مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:ما گردنه های سخت را طی کرده ایم البته منکر وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی نیستیم اما قابل قیاس با شرایطی که در جنگ داشتیم نیست.

به گزارش ندای گیلان به نقل از خبرگزاری بسیج ، سردار رمضان شریف عصر امروز در یادواره سرداران و ۵۵۰ شهید والامقام شهرستان صومعه سرا گفت: شهدا در مقطعی حساس با دست خالی این انقلاب و این کشور و مردم را سربلند کنند بنابراین ملت و نظام ما مرهون از خود گذشتگی و ایثار مثال زدنی شهیدان است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز آکادمی های جهان در حال بررسی هستند که چه شد جمهوری اسلامی ایران در آن شرایط خاص توانست دشمن بعثی را شکست دهد و البته به یک نتیجه مشخص رسیدند که با همان نتیجه برعلیه ما توطئه چینی می کنند و آن عبارت است از اینکه استحکام خانواده ایرانی مبتنی بر فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است و عامل بسیار مهم دیگر رهبری معنوی در جامعه است که همان رابطه عمیق امت با امام جامعه می باشد و نهایتا فرهنگ دینی حاکم بر جامعه ایرانی که درهم آمیخته با فرهنگ ملی است بنابراین دشمنان ما به وسیله ابزار رسانه ای درصدد تضعیف همین معیارها هستند.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به عراق گفت: سفر رئیس جمهور به عراق نشانی دیگر از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و محصول تداوم راه شهیدان است‌.
سردار رمضان شریف با اشاره به تدابیر ویژه امام خامنه ای در مقابله با توطئه های دشمنان متذکر شد: دشمنان از هیچ توطئه و هزینه ای صرف نظر نکردند اما با تدبیر رهبری و مقاومت ملت فهیم ایران دشمنان شکست خوردند.
وی در ادامه بیان کرد:امروز با صراحت می توانیم بگوییم که راه شهدا در حال پیمودن است و البته در حوزه نظامی و امنیتی قابل قیاس با دوره های گذشته نیست.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:ما گردنه های سخت را طی کرده ایم البته منکر وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی نیستیم اما قابل قیاس با شرایطی که در جنگ داشتیم نیست.
وی در رابطه با توطئه های دولت آمریکا بر علیه کشور تاکید کرد: آمریکائی های جنایتکار حتما تاوان اعمال خود را پرداخت خواهند کرد آنگونه نیست که ضربه بزنند و به روی خود نیاوردند، چرا که ملت می داند در پشت صحنه تمام مشکلات ما شما هستید، بدانید ملت ما ابهت شما را شکسته است، فراموش که نکرده اید فرماندهان و سربازان نیروی دریایی شما در جزیره فارسی در مقابل نیروی های ما زانو زدند و گریه کردند و اگر مرتکب خطا شوید ملت انتقام سخت خواهد گرفت.
وی تصریح کرد:در یادواره شهیدان این نوع نیاز را مطالبه می کنیم که ای مسئولین شما وارث خون شهدا هستید و شهدا این نظام و کشور را به دست شما سپرده اند و بایستی با خدمت صادقانه به ملت مایه شادی شهدا باشید.
سردار رمضان شریف در پایان خاطر نشان کرد:لیاقت داشتن رهبری شجاع و آگاه همچون مقام معظم رهبری آرزوهای ملت ها است و ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم و به فًضل الهی تمام مشکلات با اراده و تدبیر رفع خواهد شد.