اسدالله عباسی از آغاز قریب‌الوقوع عملیات ساخت بیمارستان 132 تختخوابی رودسر خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،اسدالله عباسی در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: ساخت بیمارستان جدید برای مردم شهرستان رودسر با توجه به وضعیت کنونی بیمارستان قدیمی شهید انصاری همواره از اولویت‌های مسئولان شهرستان رودسر بوده است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از بیماران از شهرستان رودسر و سایر شهرستان‌های همجوار برای درمان به مرکز استان مراجعه می‌کنند و متحمل هزینه و رنج‌های بسیاری در این زمینه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امکان گسترش فضای درمان در بیمارستان فعلی رودسر وجود ندارد گفت: عملیات بازسازی و تجهیز بیمارستان قدیمی رودسر به‌طور مداوم انجام گرفته اما فضای کنونی این بیمارستان از لحاظ کیفیت ارائه خدمات پزشکی دیگر جوابگوی مردم شهرستان رودسر و مردمی که از سایر شهرستان‌های همجوار مراجعه می‌کنند نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره مشارکت خیر رودسری ابراز داشت: با اعلام آمادگی که از سوی خیر رودسری صورت گرفته است مسئولان شهرستان نیز با تمام توان در حال فراهم آوردن زمینه‌ها و بسترهای لازم برای احداث این  بیمارستان هستند.

وی با اشاره به توافق‌های انجام شده درباره محل احداث بیمارستان جدید رودسر افزود: در جلساتی که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مسئولان شهرستانی در محل فرمانداری رودسر برگزار شد تاکنون دو مکان برای ساخت بیمارستان 132 تختخوابی رودسر پیشنهاد شده است.

عباسی گفت: در حال حاضر برای احداث این بیمارستان دو مکان پیشنهاد شده است؛ یکی در محل بیمارستان قدیمی در مرکز شهر و دیگری در کمربندی رودسر که به جهت دسترسی آسان‌تر همه مردم شهرستان رودسر قرار شد این بیمارستان در بیرون از شهر احداث شود.

نماینده مردم شهرستان رودسر و املش در مجلس ابراز داشت: در حال حاضر شهرداری متولی آماده کردن بسترهای لازم برای شروع ساخت این مجموعه در آن مکان است که انتظار می‌رود با طی شدن این مراحل به‌زودی عملیات ساخت بیمارستان 132 تختخوابی رودسر آغاز شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با استقبال از حرکت خداپسندانه این  خیر رودسری خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان رودسر از حرکت‌های عام المنفعه که توسط خیران انجام می‌شود استقبال کرده و همواره آماده ارائه هر گونه همکاری و مساعدت در این زمینه هستند.تسنیم