در دیدار استاندار گیلان با وزیر ورزش و جوانان در تهران آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی استان بررسی شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت ، در دیداری که با حضور مسعود سلطانی فر و  ارسلان زارع و مريم بخشي مديركل استان در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی استان مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست توافق شد تا علاوه بر اعتبارات مصوب هر یک از پروژه ها، با اعتبارات ملی وزارت ورزش و جوانان در جهت تسریع اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی گیلان حمایت شود.

در پایان این دیدار از سارا بهمن یار که با کسب مدال طلای مسابقات جهانی کاراته در ژاپن نقش اساسی در نائب قهرمانی تیم کشورمان ایفا کرد و نیز محمد رهبری از مدال آوران گیلانی تیم ملی شمشیر بازی که تاکنون ۴ بار از رویارویی با رقبایی از رژیم صهیونیستی انصراف داد، با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار گیلان و مديركل ورزش و جوانان گيلان تجلیل شد.

کسب مدال طلای لیگ جهانی کاراته ژاپن ٢٠١٩، مدال برنز قهرماني بزرگسالان جهان در اسپانيا ٢٠١٨، مدال نقره قهرمانی کاراته زير ٢٣ سال جهان اسپانیا ٢٠١٧، مدال نقره لیگ جهانی کاراته اتریش ٢٠١٩ و مدال نقره قهرمانی کاراته آسیا قزاقستان ٢٠١٧ بخشی از افتخارات سارا بهمن یار عضو تیم ملی کاراته ایران است.

کسب دو مدال نقره بازی‌های آسیایی اينچئون ٢٠١٤ و جاکارتا ٢٠١٨، مدال نقره جام جهانی لهستان ٢٠١٨، مدال طلای جام جهانی سنگال ٢٠١٦ و بيش از ١٥ مدال در رقابت هاي قهرماني آسيا نیز از افتخارات محمد رهبری عضو گيلاني تیم ملی شمشیربازی ایران است