مهرداد بائوج لاهوتی خاطرنشان کرد: چای می تواند یکی از بهترین گزینه ها و الگویی مناسب برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در کل کشور باشد.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار نداي گيلان در لنگرود اظهار داشت: جهت ارتقاء تولید ملی در بخش کشاورزی باید به برنج و چای که دو محصول با ارزش و استراتژیک کشوری هستند توجه ویژه شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل عدم امکان افزایش سطح زیر کشت این دو محصول در تمامی کشورهای دنیا و همچنین عدم افزایش عملکرد در واحد سطح، بحث سرمایه گذاری این دو محصول باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی بلند مدت و جذب سرمایه گذار برای محصولاتی نظیر چای و برنج می‌توان علاوه بر کمک به تولید ملی، از یک سو اشتغال پایدار و از سوی دیگر بستر گردشگری با محیط زیست و طبیعت مناسب را ایجاد نمود.

لاهوتی با بیان اینکه تحقق این مهم به معنای رسیدن به اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: حمایت همه جانبه از تولید ملی و بها دادن به آن به منظور اشتغال و توسعه پایدار یکی از راه های تحقق شعار سال است.

مهرداد بائوج لاهوتی در پایان خاطرنشان کرد: چای می تواند یکی از بهترین گزینه ها و الگویی مناسب برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در کل کشور باشد.