نجفی گفت:احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم در برخی از شهرستان‌ها از جمله رشت وجود دارد

به گزارش ندای گیلان، محمدعلی نجفی بعد از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با تاکید بر حضور قوی مردم برای انتخاب نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با توجه به امکانات فراهم شده، شاهد انتخاباتی پر شور در استان هستیم.

وی به حضور مردم پای صندوق‌های رأی از ساعت‌های اولیه اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان‌های رشت، تالش، رودسر و لنگرود پیشگام‌تر از دیگر از مناطق هستند و در مجموع حضور مردم پر رنگ و قوی است.

استاندار گیلان تصریح کرد: امروز اقشار مختلف به‌ویژه رأی اولی‌ها قبل از آغاز ثبت‌نام در حوزه‌های اخذ رأی صف کشیدند و انتظار می‌رود مردم در ساعت باقی‌مانده بیشتر حضور یابند و از فرصت برای رأی دادن استفاده کنند.

وی به عملکرد خوب رسانه‌های گیلان در امر انتخابات اشاره کرد و گفت: اگر بد اخلاقی‌هایی وجود داشت، اصحاب رسانه آن را نفی کردند.

استاندار گیلان با اشاره به همراهی اصحاب رسانه در روند برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: عملکرد خوب رسانه‌های گیلان بداخلاقی های انتخاباتی را برطرف کرد.

نجفی به فعالیت ستاد اجرایی انتخابات گیلان از ۹ ماه گذشته در این استان اشاره کرد و افزود: شورای تامین استان و شهرستان‌ها در کنار هیئت‌های اجرایی حضوری فعال دارند.

وی با بیان اینکه حضور دستگاه‌های نظارتی و شورای تامین در انتخابات گیلان قوی است به شرایط خوب فراهم شده برای برگزاری انتخابات در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: تاکنون موارد نگران‌کننده انتخاباتی در گیلان گزارش نشده است.

استاندار گیلان از رقابت تنگاتنگ داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های مختلف گیلان خبر داد و تصریح کرد: احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم در برخی از شهرستان‌ها از جمله رشت وجود دارد.

وی در پایان مردم را پیروزی اصلی انتخابات خواند و خاطرنشان کرد: تمام اقشار باید برای توسعه کشور و ایرانی آباد تلاش کنند.