در حال حاضر شهرام شیرعلی نیا توانسته با همراهی اکثریت جریان اصولگرایی و نیروهای انقلابی و و نخبگان و دانشگاهیان این سه شهرستان مهم بعنوان یکی از افراد مورد وثوق در بین مردم و گزینه ای جدی جهت رقابت فینالیستهای تالش، رضوانهشر و ماسال باشد

به گزارش سرویس سیاسی و انتخابات ندای گیلان در روزهای اخیر و  پس از معین شدن تایید صلاحیتها از سوی شورای نگهبان تغییراتی در روند انتخابات شهرستانهای تالش،رضوانهشر و ماسال رخ داده است.
حاج شهرام شیرعلی نیا که دارای سابقه بسیار درخشان در نظام و انقلاب و سپاه پاسداران در پایتخت بوده و در منطقه با توجه به خدماتی که به همشریان خود ارائه داده  بسیار محبوب است این بار درصدد رفع مشکلات مردم منطقه به صورت پایه ای برآمده است  و خود را به عنوان کاندیدای دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است  و تا کنون توانسته اقبال عمومی را در بین مردم این شهرستانها برای  کسب نماید.
در حال حاضر شهرام شیرعلی نیا توانسته با همراهی اکثریت جریان اصولگرایی و نیروهای انقلابی و و نخبگان و دانشگاهیان این سه شهرستان  مهم بعنوان یکی از افراد مورد وثوق در بین مردم و گزینه ای جدی جهت رقابت فینالیستهای تالش، رضوانهشر و ماسال باشد.
شنیده ه حاکی از آن است که در روزهای اخیر وی توانسته نفوذ بسیار خوبی را رد بین مردم ایجاد کند و با شعار،صداقت و شجاعت و عدالت و مبارزه وبا فساد و تبعیض و توجه به محرومین و اشتغال زایی برای جوانان منطقه و ایجاد عمران و آبادانی وارد عرصه انتخابات شده است.

روزها به سرعت برای کاندیداها در حال سپری شدن است و کمتر از دوهفته ی دیگر پرونده ی انتخابات دوره ی دهم مجلس شورای  اسلامی بسته خواهد شد.