کیهانیان در نامه به اصولگرایان نوشت:جمنا تنها تشکل اصولگرای کشور نیست، اجماع اصولگرایان باید مبتنی بر ایجاد فضای گفتمانی صحیح، عادلانه و منطقی شکل بگیرد.

به گزارش ندای گیلان،دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در نامه ای به احزاب و جبهه های اصولگرا با تاکید بر این که حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب مصادره انقلاب اسلامی است، گفت: جمنا تنها تشکل اصولگرای کشور نیست، اجماع اصولگرایان باید مبتنی بر ایجاد فضای گفتمانی صحیح، عادلانه و منطقی شکل بگیرد.

علی کیهانیان در این نامه نوشت: احزاب و جبهه های اصولگرا برای تشکیل ائتلاف جبهه های همسو باید متحد شوند، وحدت کلمه در بین تمام جریان های همسو لازمه ایجاد اعتماد عمومی برای رسیدن به یک خط مشی استراتژیک است.
وی ادامه داد: برهمین اساس جمعیت حامیان انقلاب اسلامی برای ادای تکلیف در ایجاد اتحاد اقدام به دعوت تمام دبیران کل جبهه هایش همسو کرده است.
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در این نامه تاکید کرد: امروز اتحاد و اتفاق وقتی میسر می شود که تمام جریان های همسو زیر یک سقف جمع شوند و از فخرفروشی و داعیه داری کاذب و موهوم دست برداشته و دست به دست یکدیگر در ایجاد فضای گفتمانی صحیح و معقول و خداپسندانه که همان خرسندی مردم و رهبرمعظم انقلاب اسلامی است گام بردارند.
کیهانیان افزود: رمز موفقیت انقلاب شکوهمند ایران، سرافراز اسلامی در حفظ وحدت کلمه است. امروز پس از 38سال هنوز با وجود خط مشی ترسیمی رهبر معظم انقلاب اسلامی که در پیش روی ماست راه را به بیراهه می ‌بریم.
وی ادامه داد: پنج مرحله تبیین شده توسط معظم له همان انقلاب اسلامی،نظام اسلامی،دولت اسلامی،کشور اسلامی ودرنهایت تمدن اسلامی است اما هنوز دولت اسلامی محقق نشده است.
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در این نامه از دبیران کل جبهه های همسو خواست تا گرد هم آیند تا تدبیری با اجماع و دکترینی فراگیر برای کمک به فضای سیاسی کشور کنند.