۳پروژه ملی و زیربنایی شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در نخستین روز از هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش ندای گیلان: مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان دقایقی پیش در مراسم افتتاح پروژه‌های مذکور با حضور محمدعلی نجفی استاندار این استان، اظهار کرد: امروز همزمان احداث پست ۲۳۰،۶۳ کیلوولت جی‌آی‌اس شهید عضدی رشت افتتاح شده است.

عظیم بلبل‌آبادی توسعه پست ۶۳،۲۰ کیلوولت رشت یک را دومین پروژه عنوان کرد و افزود خط ۶۳ کیلوولت عضدی به رشت یک توسط کابل زمینی به رشت افتتاح شده است.
وی با بیان اینکه پروژه‌های مذکور در زمینی به مساحت ۱،۵ هکتار احداث شده است، تصریح کرد: ۸۴،۵ میلیارد تومان برای پروژه‌های مذکور هزینه شده است.
در هفته دولت جاری تعداد ۳۴۳ پروژه عام‌المنفعه با اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان در رشت به بهره‌برداری می‌رسد که ۱۱ پروژه با اعتبار ۶۸ میلیارد تومان توسط بخش‌خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.
افتتاح ۱۶۳ پروژه در فصل عمران، مسکن شهری و روستایی، بهره‌برداری سه خانه بهداشت به صورت همزمان، جدول‌گذاری، بهسازی و آسفالت معابر شهری و… از دیگر طرح‌های شهرستان رشت در هفته دولت جاری است.
۳ هزار و ۱۴۲ واحد مسکن مهر همزمان با هفته دولت و ۱۳۴ واحد مسکن مددجویان روستایی توسط کمیته امداد، بهزیستی و سپاه ناحیه مقداد در شهرستان رشت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.