سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت:هوای گیلانی بارانی می‌شود و دمای هوای گیلان 10 تا 15 درجه کاهش خواهد یافت

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت:هوای گیلانی بارانی می‌شود و دمای هوای گیلان 10 تا 15 درجه کاهش خواهد یافت .

مازیار غلامی  اظهار کرد:بررسی و تحلیل آخرین نقشه های پیش‌یابی نشان‌دهنده نفوذ توده هوای بارش زا از عصر و شب جمعه در سواحل جنوبی دریای‌خزر است .

وی ادامه داد: این وضعیت جوی شرایط را برای بارندگی رگبار و تگرگ و رعدوبرق آماده می کند و کاهش 10 تا 15 درجه ای دما وزش باد 45 تا 65 کیلومتر بر ساعات دور از انتظار نیست.

سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان اضافه کرد:تمرکز بارندگی در روز شنبه ابتدا در غرب و سپس در مناطق مرکزی و شرقی استان، آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: این ناپایداری تا روز دوشنبه کم و بیش در منطقه ادامه خواهد داشت.

برای اطلاع از آخرین وضعیت آب و هوا ی استان و شهر خود و مشاهده ی پیشبینی دقیق هواشناسی می توانید از فهرست سایت ندای گیلان نمایش زنده و وضعیت آب و هوا را انتخاب کنید تا از آخرین تغییرات نقشه های هواشناسی و پیشبینی ساعتی هوای شهر خود بهره مند شوید(کلیک کنید)

ندای گیلان هواشناسی  2  3