محمدعلی نجفی در دیدار با اعضای جمعیت هلال‌احمر گیلان با قدردانی از تلاش یک‌ساله این نهاد در استان اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر همدلی و هم‌زبانی را به صورت عملی اجرایی کرده است.

ندای گیلان:محمدعلی نجفی در دیدار با اعضای جمعیت هلال‌احمر گیلان با قدردانی از تلاش یک‌ساله این نهاد در استان اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر همدلی و هم‌زبانی را به صورت عملی اجرایی کرده است.

وی جمعیت هلال‌احمر را پایه صلح، دوستی و همدلی عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری راهکارهای عملی جمعیت هلال‌احمر بر پایه صلح، دوستی و همدلی را مطرح کرده‌اند.

نجفی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر برای کمک به انسان‌ها زمان و مکان نمی‌شناسد، تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر در تمام مکان‌ها برای حفظ ارزش‌ها حضور دارد.

استاندار گیلان رفتار جمعیت هلال‌احمر را همگام با دین و مذهب خواند و بیان کرد: موضوع مذکور مسئولیت مدیران برای اجرای برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر را سنگین‌تر می‌کند.

وی مهربانی را شعار جمعیت هلال‌احمر در سال 94 عنوان کرد و گفت: امروز شاهد بدترین شرایط در دنیا هستیم و با نام صلح و حفظ و حراست از انسان‌ها بیشترین ظلم به جامعه بشری می‌شود.

نجفی با اشاره به اینکه با نام حقوق بشر بیشترین جنایت به انسان‌ها می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم شعار مهربانی و صلح در دل تمام انسان‌ها ورود کند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر گیلان آگاه و هوشمند است و با درایت و علاقمندی موضوع‌ها را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم جمعیت هلال‌احمر گیلان بتواند تجهیزات مورد نیاز خود را تامین کند، یادآور شد: گیلان جزو استان‌های برتر در حوادث غیر مترقبه محسوب می‌شود و در این زمینه نیازمند به تجهیزات است.

*هلال‌احمر پیشگام در ارائه خدمات در حوادث غیر مترقبه

حجت‌الاسلام سید هادی موسوی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر گیلان نیز در دیدار مذکور با تبریک فرا رسیدن هفته جمعیت هلال‌احمر گفت: جمعیت هلال‌احمر پیشگام در ارائه خدمات در حوادث غیرمترقبه است.

در دیدار مذکور تندیس کبوتر سفید جمعیت هلال‌احمر با شعار «انسان مهربان، دنیای مهربان» از طرف علیرضا خصوصی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گیلان به محمدعلی نجفی استاندار اهدا شد.