معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان در بحث موکب ها استان معین لرستان شده است گفت: اهتمام داریم موکب ها را فعال کنیم و بخش خصوصی می تواند در زمینه کمک به موکب ها همکاری کند.

به گزارش ندای گیلان،سید محمد احمدی  در جلسه هماهنگی کمک رسانی به سیل زدگان کشور در فرمانداری شهرستان رشت اظهار داشت: استقرار و تقویت موکب ها بایستی مورد توجه جدی قرار گیرد و همه ما ارائه اقلام خوراکی به موکب ها را تسهیل کنیم.
وی با بیان این که با دستور وزیر کشور موکب های استان ها فعال شده، اظهار کرد: استاندار گیلان نیز در این رابطه تاکید دارد بنابراین بایستی از تجربه های خوب مان در اربعین، برای کمک به سیل زدگان استفاده کنیم.
احمدی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای سیل زدگان کشورمان تصریح کرد: همه آنها برادران و خواهران دینی ما هستند، بایستی به یاری آنها بشتابیم و هر آنچه در توان داریم کمک کنیم.
وی با یادآوری زلزله سال 69 در رودبار گیلان خاطر نشان کرد: بسیاری از استان های کشور در جریان زلزله رودبار به ما کمک کردند، اکنون هموطنان ما در استان های سیل زده به یاری ما نیازمندند که بایستی به آنها کمک کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان با بیان این که بایستی بخش خصوصی را فعال کنیم، اظهار داشت: بخش خصوصی می تواند در زمینه کمک به موکب ها همکاری کند.
وی با اشاره به تماس های مختلف برای کمک به سیل زدگان کشور تصریح کرد: افراد زیادی برای کمک اعلام آمادگی می کنند، مدیران بایستی در این عرصه خط مقدم باشند.

ایرنا