کاظم لطفی در جمع رابطین روابط عمومی شهرستان ها و خبرنگاران اظهار داشت: خدمتگزاران مردم باید به نحوی انجام وظیفه کنند که آیندگان به امروز ما غبطه بخورند.

ندای گیلان:کاظم لطفی در جمع رابطین روابط عمومی شهرستان ها و خبرنگاران اظهار داشت: خدمتگزاران مردم باید به نحوی انجام وظیفه کنند که آیندگان به امروز ما غبطه بخورند.

وی با بیان اینکه علیرغم مشکلات اقتصادی کشور ما همیشه سرپا بوده است، گفت: اگرچه دشمنان در منطقه جولان می دهند اما جرات نگاه چپ کردن به ایران را ندارند.

وی گفت: اکثر مدیران کشور با سختی رشد کرده اند و نباید گذشته خود را فراموش کنند.

لطفی بازگشت آرامش به کشور را افتخار دولت تدبیر و امید دانست و افزود: دکتر روحانی همواره تاکید بر ارائه مطالب درست به مردم دارد.

وی با بیان اینکه در سال 88 با همت سپاه ایران کشور حفظ شد، افزود: توطئه عده ای ضد انقلاب به لطف این نیروها دفع شد.

مدیرعامل آبفای گیلان در ادامه به فعالیت آب و فاضلاب گیلان اشاره کرد و عنوان نمود: این مجموعه بعنوان یک بنگاه اقتصادی آشنای خوبی با مشترکان خود ندارد و این یعنی شکست که باید اصلاح گردد.

لطفی، خلا اطلاع رسانی و نرم افزاری موجود را نیازمند اصلاح دانست و افزود: روابط عمومی ها باید تجهیز شوند.

وی با بیان اینکه مانده مطالبات سالهای 92 و 93 آبفای گیلان برابری می کند، افزود: این یک پیام روشن در مدیریت است و باید این آمار کاهش یابد.

مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان با مناسب ارزیابی کردن کیفیت آب شرب در استان، گفت: گیلان از باکیفیت ترین آب شرب در کشور برخوردار است.

وی پیش بینی کرد با توجه به خشکسالی در کشور، گیلان در آینده بعنوان صادرکننده آب در ایران مطرح شود.

وی بحران آب در استانی همچون گیلان را پذیرفته ندانست و گفت: این وضعیت باید رفع شود.

مدیر روابط عمومی آبفای گیلان نیز در این نشست، ضمن تبریک هفته روابط عمومی به ارائه گزارشی از فعالیت های آبفای گیلان در سال گذشته اشاره کرد.

ناطقی با اشاره به تولید 229 خبر توسط آفای گیلان در سال 93، گفت: از این میان، روابط عمومی این مجموعه در شهرستان لنگرود از میان سایر شهرستان ها بعنوان پرکارترین واحد شناخته شده است.

وی با بیان اینکه سامانه پاسخگویی 122 آب و فاضلاب استان بطور شبانه روزی در حال پاسخگویی به شهروندان است، افزود: علاوه بر این سامانه پیامکی 200001522 نیز در خدمت مردم استان قرار دارد.

ناطقی از ساخت مستند آب خبر داد و افزود: این برنامه هم اکنون در حال انجام است.

وی همچنین تولید گاهنامه، تقدیر از مشترکین نمونه با اهدا35 ربع سکه، پرداخت مطالبات بازنشتگان آبفا و برگزاری همایش قاریان کنتور را از دیگر فعالیت های روابط عمومی آب و فاضلاب گیلان در سال گذشته برشمرد.