منابعی نزدیک در وزارت کشور از احتمال انتصاب مهران کفاش به عنوان استاندار گیلان خبر دادند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،با انتصاب سالاری در تامین اجتماعی و خالی ماندن صندلی استانداری در گیلان گمانه زنی های زیادی در خصوص گزینه بعدی استانداری گیلان مطرح شد.

افرادی گاه با حمایت جریان های سیاسی و یا با مطرح کردن نامشان از سوی نمایندگان مجلس به عنوان استاندار آتی گیلان در فضای مجازی و رسانه ها به عنوان گزینه احتمالی استانداری گیلان معرفی شدند.

اما منابع نزدیک به وزارت کشور به تازگی از مطرح شدن نام یکی از  متخصص ترین معاونین وزرا برای تصدی پست استانداری گیلان سخن به میان آورده اند.

با توجه به سوابق درخشان و تجریه و تخصص مهران کفاش، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه وشهرسازی گمانه زنی ها در خصوص انتصاب وی به عنوان استاندار گیلان قوت گرفته است.

مهران کفاش پیش از اين تجارب مدیرکلي امور مجلس و بررسی طرح ها و لوایح در وزارت کشور، مديركلي روابط عمومي و امور مجلس سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور، سخنگويی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی و غيره را در سوابق خود دارد.

با توجه به تاکید وزارت کشور به انتخاب استانداران از بدنه وزارت کشور و سابقه مدیریتی ارشد مهران کفاش در این وزارت خانه به نظر می رسد با انتصاب وی به عنوان استاندار گیلان با توجه به ارتباطات گسترده وی با بدنه هیات دولت شاهد اتفاق های مثبتی در استان گیلان باشیم.