نمایشگاه فن بازار منطقه آزاد انزلی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پارک علم فناوری استان گیلان و با همکاری و حمایت این سازمان از 3 الی 5 شهریورماه برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان از انزلی،نمایشگاه فن بازار منطقه آزاد انزلی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پارک علم فناوری استان گیلان و با همکاری و حمایت این سازمان از 3 الی 5 شهریورماه برگزار شد.

در ۹۰ غرفه این نمایشگاه ۹۶ دانشگاه، مرکز پژوهشی، پارک علم و فناوری، مرکز رشد، شرکت خصوصی، بانک، صندوق و موسسه سرمایه گذاری و حمایتی دولتی و بخش خصوصی از ۲۳ استان کشور حضور داشتند.

در مراسم اختتامیه نمایشگاه فن بازار کشور علاوه بر دکتر احمدی معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری،معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی کشور ، مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و معاونین و مدیران سازمان ،مدیران دستگاه های اجرایی استان و روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان ،مدیران شرکتهای دانش بنیان  ، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران منطقه ،مدیران پارک علم و فناوری استان و دبیر و اعضای ستاد هفته پژوهش کشور و پژوهشگران کشور حضور داشتند.