مدیر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نماینده مجلس باید در مسائل کلان ورزشی دخالت کنند نه در مسائل جزئی، چرا آنان اطلاعات کافی و تخصصی در این باره ندارند.

ندای گیلان : افشین پیروانی بعد از مدت‌ها سکوت، به انتقادات از عملکرد تیم ملی و همچنین مرخصی طولانی کی‌روش واکنش نشان داد . وی در ابتدای صحبت‌هایش یادآور شد :«سه هفته است که لیگ برترآغاز شده‌ است و پیش از این، دو ماه فوتبال ایران تعطیل بود؛ کی‌روش در این شرایط اگر در ایران هم حضور داشت چه کار خاصی می‌توانست انجام دهد؟ در هیچ جای دنیا این گونه نیست که سرمربی تیم ملی سر تمرینات تیمی برود.
او افزود:‌روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس سال گذشته سر تمرین منچستریونایتد می‌رفت؟ یواخیم لو سر تمرین بایرن‌مونیخ می‌رفت؟ باید نقد سازنده کرد. از روز اول قرار بود کی‌روش اوایل شهریور بیاید اما سازمان لیگ درخواست کرد بازی با اردن را عقب‌تر بیندازیم. یکی گفته که کی‌روش 2 ماه در کشور نبوده است؛ وقتی تیم ملی برنامه‌ای ندارد بیاید چه کند.
پیروانی درباره پیشنهاد مکزیک به کی‌روش نیز گفت: بحث پیشنهاد مکزیک مطرح شده است اما او مربی حرفه‌ای است و به ایران بازخواهد گشت.»
مدیرفنی تیم ملی در ادامه گفت:« انتقاد باید سازنده باشد. ما بعد از جام جهانی جوانگرایی کردیم. نباید کسانی به خود اجازه دهند و به سرمربی تیم ملی بی‌احترامی کنند. دوستان نماینده مجلس باید در مسائل کلان ورزشی دخالت کنند نه در مسائل جزئی. در صورت دخالت نمایندگان در امور فنی و ریز ورزش به خاطر نداشتن اطلاعات کافی و تخصصی هم به خودشان لطمه می زنند و هم به دیگران. کی‌روش در بین مردم محبوب است و با توجه به برگزاری انتخابات مجلس در اسفندماه انتقاد از کی‌روش ضد تبلیغ خواهد بود. نمایندگان مجلس بیایند و دست به دست هم بدهیم و برای رفع مشکلات قدم برداریم. پیروانی یادآور شد: کی‌روش به زودی بر‌می‌گردد اما با آمدن او مشکل امکانات ما حل می‌شود؟ ما 9 زمین را دیدیم که دستگردی را پسندیدیم اما آنجا نمی‌توانیم برویم زیرا عراق می‌خواهد بیاید. ما یک اتوبوس نداریم. ترکمنستانی‌ها لب مرز اتوبوس وی آی پی گذاشته بودند که کی‌روش به گفت نمی‌توانیم این اتوبوس را به ایران ببریم! قرارداد اسپانسر لباس تیم ملی 10 مرداد تمام شده و ما شهریور ماه بازی داریم اما هنوز قرارداد بسته نشده است. بازی دوستانه نداریم و اکنون با تلاش همه یک بازی دوستانه با ژاپن هماهنگ شد. دغدغه تیم ملی این موارد است/آنا.»