۲۰۷ لیتر محلول ضدعفونی کننده دست، ۸۴۰ عدد گان جراحی، ۲۳۴ عدد لباس یکسره، ۹ هزار جفت دستکش، ۱۲ هزار و ۳۰۰ عدد ماسک ۳ لایه و ۸۸۶ عدد ماسک n۹۵ از سوی آقای جادوگر به گیلان اهدا شد.

به گزارش ندای گیلان،شامگاه جمعه بود که خبری در فضای مجازی گیلان مبنی ارسال کمک‌های «علی کریمی» فوتبالیست ارزشمند ایرانی به این استان دست به دست شد. این فوتبالیست که اصلیتی گیلانی دارد در تمام حوادث و بلایا تلاش کرده تا در کنار همشهریان و هم استانی‌های خود باشد و دین خود را به سرزمین مادری ادا کند این بار نیز وارد میدان شده و با تهیه اقلام بهداشتی و پزشکی مورد نیاز این روزها استان آنها را به دست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان درباره کمک‌های ارسالی «علی کریمی» گفت: اسطوره فوتبال ایران و گیلان در راستای مبارزه با ویروس کرونا اقلامی را تهیه و تحویل دانشگاه علوم پزشکی گیلان داده است.

فیروز سرودی ادامه داد: این اقلام شامل ۲۰۷ لیتر محلول ضدعفونی کننده دست، ۸۴۰ عدد گان جراحی، ۲۳۴ عدد لباس یکسره، ۹ هزار جفت دستکش، ۱۲ هزار و ۳۰۰ عدد ماسک ۳ لایه و ۸۸۶ عدد ماسک n۹۵ بوده که از سوی «علی کریمی» به این دانشگاه اهدا شده است.

مهر