شکوری گفت: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امدادامام (ره) شهرستان تالش، برای واحدهای مسکونی خسارت دیده کمک رسانی شود.

به گزارش ندای گیلان از تالش،بخشدار مرکزی تالش گفت: روستاهای بخش مرکزی تالش به لحاظ موقعیت جغرافیایی در معرض بارش، سیلاب، بادگرم و خطر آتش‌سوزی قرار دارند و باید بیمه واحدهای مسکونی روستایی در این منطقه جدی گرفته شود.

چنگیز شکوری بیان کرد: به دنبال بارش‌های اخیر، وزش باد گرم و آب شدن سریع برف‌ها، رودخانه روستای بسک در بخش مرکزی تالش تغییر مسیر داده و به دو واحد مسکونی، یک تیربرق و چند واحد نگهداری دام خسارت وارد کرده است.

وی اذعان داشت: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امدادامام (ره) شهرستان تالش، برای واحدهای مسکونی خسارت دیده کمک رسانی شود.

شکوری گفت: روستائیان باید در احداث واحدهای مسکونی خود حریم رودخانه ها را رعایت کنند تا با دنبال طغیان و بالا آمدن حجم آب رودخانه ها، به محل سکونت و اماکن جانبی آنها خسارت وارد نشود.

وی بیان داشت: ساماندهی و برداشت نکردن بی رویه مصالح از حریم و حاشیه رودخانه ها باید در بخش مرکزی تالش جدی گرفته شود تا در آینده، طغیان و تغییر مسیر رودخانه ها را شاهد نباشیم.

بخشدار مرکزی تالش گفت: خسارت های وارده ناشی از سیلاب اخیر به ستادمدیریت بحران فرمانداری تالش گزارش شده است و عوامل مربوطه به همراه نیروهای بخشداری مرکزی و ماشین آلات لازم برای کمک رسانی در محل حضور دارند.