رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به پیگیری های انجام شده توسط این سازمان و جهاد کشاورزی استان، گفت: کمبود روغن سرخ کردنی به زودی در گیلان مرتفع می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،تیمور پورحیدری در حاشیه بازدید از شرکت‌های پخش با اشاره به فعالیت ۳۱۱ شرکت پخش در استان، اظهار کرد: فعالیت همه این شرکت‌ها رصد و پایش می‌شود.

پورحیدری با اشاره به کمبود برخی اقلام مصرفی مورد نیاز مردم در بازار، گفت: فعالیت و عملکرد همه شرکت‌های پخش مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کمبودی در زمینه انواع روغن‌های پخت و پز نداریم اما ذائقه مصرف کننده این نوع روغن نیست، افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده برای تهیه مواد اولیه تولید انواع روغن‌های خوراکی از سوی این سازمان و جهاد کشاورزی این مشکل به زودی مرتفع می‌شود.

رئیس سازمان صمت گیلان در ادامه با اشاره به رصد و پایش اقلام ضروری مورد استفاده خانواده‌ها، گفت: با هرگونه احتکار و گران فروشی برخورد جدی می‌شود.

وی تصریح کرد: در برخی از زمان‌ها بار روانی ایجاد شده سبب افزایش تقاضا در اقلام اساسی مصرف خانوار می‌شود که باید با تأمین این اقلام به میزان مناسب در بازار از ایجاد مشکل جلوگیری کنیم.