فرماندار املش هشدار داد : روز پنجشنبه سراسر استان برف گیر خواهد شد و حدود سی ساعت بطور مداوم برف خواهد بارید

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از املش،جلسه ستاد بحران شهرستان املش روز امروز با حضور کلیه اعضاء ستاد بحران در محل سالن جلسات فرمانداری و بریاست یونس محمودی فرماندار املش تشکیل شد.

یونس محمودی در این جلسه گفت گفت : بر اساس اطلاعات بدست آمده از سازمان هواشناسی استان مبنی بر کاهش شدید دما و بارش شدید برف در استان گیلان و شهرستان املش و حسب تأکید استاندار محترم و معاون عمرانی ایشان جهت جلوگیری از بحران و تمهید مقدمات لازم باید طوری برنامه ریزی نماییم تا مردم شهرستان در این ایام کمترین مشکل را نداشته باشند.

رئیس ستاد بحران شهرستان گفت : در صورت اختلال در در بحث نظارت ، کنترل و نظارت دستگاه ها بر زیر مجموعه خود هیچ توجیهی قابل پذیرش نیست لذا کلیه دستگاه ها حسب تکالیف خود تمامی تمهیدات لازم را اندیشیده و خود رأسا  بر این اقدامات نظارت و کنترل داشته باشند.

محمودی با تشکر از ادارات در همکاری و تعامل در بحران دوهفته قبل از آنان تقدیر و تشکر کرد  و افزود: همه مدیران باید از روز پنجشنبه در محل های کار خود حاضر و کلیه همکاران و دستگاه های آنان در حال آماده باش کامل باشند.

فرماندار املش افزود : برف نعمت است البته اگر خوب مدیریت شود نعمت است و اگر مدیریت و کنترل نشود نقمت خواهد بود.

محمودی به بخشداران مرکزی و رانکوه دستور داد تا با دهیاران روستاهای تابعه جلسه ای برگزار و از کلیه دستگاها و تراکتورهای موجود در روستاها جهت رفع مشکلات ناشی از بارش برف اقدام نمایند.وی همچنین به شهرداری ها نیز دستور داد تا کلیه امکانات از جمله لودر ، بیل مکانیکی ، گریدر ، خودروهای سنگین و همه امکانات و ظرفیت های خود در جهت رفع مشکلات ناشی از بحران پیش رو استفاده لازم را نمایند.

فرماندار املش از بخش خصوصی نیز خواست تا کلیه امکانات لجستیکی خود را جهت همکاری با ادارات شهرستان در جهت کاهش مشکلات بحران آینده بکار گیرند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از کلیه دستگاه ها و ادارات خدمات رسان خواست با همکاران جلسه ای برگزار و آنان را نسبت به این امر مهم آگاه و آماده نمایند.

فرماندار املش هشدار داد : روز پنجشنبه سراسر استان برف گیر خواهد شد  و حدود سی ساعت بطور مداوم برف خواهد بارید در حالیکه در برف گذشته فقط 6 ساعت بارش مداوم داشتیم لذا کلیه مدیران دقت لازم را داشته باشند تا  مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

در پایان فرماندار شهرستان املش گفت : از فردا کلیه مرخصی های مدیران لغو و همه باید تمام وقت در محل کار خود حاضر باشند اینجانب بعنوان رئیس ستاد بحران شهرستان هیچ قصور و کوتاهی را از هیچکس نمی پذیرم زیرا ما خادمان مردم هستیم و باید تلاش نماییم تا آرامش و امنیت را برایشان بیاوریم.