استاندار گیلان خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت‌های تالش در راستای اشتغال‌زایی در این شهرستان شد و اظهار داشت: پتانسیل‌های صنعتی این شهرستان و ظرفیت‌های تولیدی برای رونق اشتغال زایی تأثیر گذار است.

به گزارش ندای گیلان،ارسلان زارع در جلسه شورای اداری تالش با تأکید بر ضرورت همدلی و وحدت برای خدمات رسانی به مردم، اظهار کرد: کشور در شرایط حساسی قرار دارد و برای گذر از این شرایط نیازمند این وحدت و همدلی هستیم.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی برای توسعه فضای کسب و کار بهره مند خواهیم شد، افزود: اختلاف سلیقه در پیشبرد امور می‌تواند منجر به منفعت عمومی باشد.

زارع خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت‌های تالش در راستای اشتغال‌زایی در این شهرستان شد و اظهار داشت: پتانسیل‌های صنعتی این شهرستان و ظرفیت‌های تولیدی برای رونق اشتغال زایی تأثیر گذار است.

استاندار گیلان با بیان اینکه گسترش صنایع تبدیلی به کاهش میزان ضایعات محصولات کشاورزی کمک خواهد کرد، گفت: توسعه باغ‌های کیوی با ایجاد صنایع فرآوری، تبدیلی، تکمیلی، بسته بندی و سردخانه ارزش افزوده قابل توجه‌ای کسب خواهد کرد.

زارع بخش خصوصی را برای توسعه صنایع تبدیلی، نگهداری، بسته بندی و فرآوری محصولات بسیار قابل اتکا دانست و افزود: تلاش برای صادرات تولیدات کشاورزی بویژه کیوی که به ارز آوری کمک شایانی خواهد کرد نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار گیلان خواستار شتاب بخشی به تأمین اعتبار ارزیابی شده بازسازی و جبران آسیب‌ها به تأسیسات زیربنایی و واحدهای مسکونی در جریان سیل در تالش شد و تصریح کرد: پیگیری‌ها برای حل مشکلات مربوطه ادامه دارد.

در پایان با قدردانی از تلاش‌های «عیسی مهدوی» فرماندار سابق تالش، «محمد حسین شاهکویی» به عنوان فرماندار جدید این شهر معرفی شد.