دکتر علی رسولی امروز در جلسه دامپزشکی تالش گفت: در پی گزارش مسئول فنی و بهداشتی یکی از مراکز جمع‌آوری شیر شهرستان تالش مبنی بر حمل مقدار 600 کیلوگرم شیر فاسد به آن مرکز، کارشناس شبکه دامپزشکی به محل اعزام و پس از مشاهده ارگانولیپتیکی و اخذ نمونه و انجام آزمایشات لازم، فاسد بودن شیر محرز شد.

ندای گیلان:دکتر علی رسولی امروز در جلسه دامپزشکی تالش گفت: در پی گزارش مسئول فنی و بهداشتی یکی از مراکز جمع‌آوری شیر شهرستان تالش مبنی بر حمل مقدار 600 کیلوگرم شیر فاسد به آن مرکز، کارشناس شبکه دامپزشکی به محل اعزام و پس از مشاهده ارگانولیپتیکی و اخذ نمونه و انجام آزمایشات لازم، فاسد بودن شیر محرز شد.

وی اضافه کرد: پس از هماهنگی با صاحب شیر و مسئول مرکز، شیرهای مذکور به صورت بهداشتی معدوم شد.

رسولی در ادامه گفت: شیرهای دریافتی توسط مراکز جمع‌آوری پس از تایید سلامتی بوسیله مسئولین فنی و بهداشتی مراکز با خودروهای حمل مخصوص و دارای مجوز به کارخانه‌های لبنی حمل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تالش دارای دو مرکز جمع‌آوری و دو کارخانه فعال لبنی است، از مردم خواست که با اطمینان خاطر از سلامت محصولات لبنی تولید شده، در کارخانجات لبنی استفاده کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن 1512 به شبکه دامپزشکی تالش اطلاع دهند.