فرمانده انتظامی فومن از پلمپ یک داروخانه غیرمجاز ترک اعتیاد و کشف بیش از 13هزار عدد داروی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از فومن، سرهنگ  محسن جعفرزاده  در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامي فومن در اقدامی اطلاعاتي، از فعالیت یک واحد صنفی تهيه و توزيع داروهای قاچاق و غیرمجاز در این شهرسان مطلع شدند.
وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی اکیپی از ماموران پلیس امنیت عمومی، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان غذا و داروی مرکز استان گیلان از این واحد صنفی بازدید کردند.
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی انجام شده از این داروخانه تعداد 12 هزار و 783 عدد قرص متادون، 335 شیشه 250گرمی شربت اپیوم و 206 شیشه 250 گرمی شربت متادون کشف شد.
سرهنگ جعفرزاده با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش داروهای کشف شده را یک میلیارد و 900 میلیون ریال اعلام کردند تصریح کرد: در این راستا داروخانه متخلف پلمپ، یک نفر متهم 30 ساله نیز دستگیر و به همراه داروهای کشف شده تحویل سازمان تعزیرات حکومتی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق بیش از پیش در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.