فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۵۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان فومن، گفت: چهار نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش  ندای گیلان از  فومن، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت افرادی در امر توزیع مواد مخدر در شهرستان فومن، اظهار کرد: بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان گفت: پلیس با انجام تحقیقات و محرز شدن صحت موضوع و هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه ۴ نفر از اعضای این گروه را دستگیر کرد.

وی با اشاره به اینکه کشف و ضبط ۵۱ کیلوگرم انواع مخدر در شهرستان فومن، افزود: از این میزان ۴۵ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش، سه کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک، یک کیلو و ۵۰۰ گرم سوخته تریاک بوده است.

سردار ملکی همچنین ادامه داد: ۹ عدد آلات استعمال و ۲ دستگاه ترازوی توزین از قاچاقچیان نیز کشف شد و متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت مأموریت‌های پلیس قرار دارد.