فرمانده انتظامی آستارا از کشف و ضبط سیگار قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایلناندای گیلان از آستارا، رسول عزیزی امروز با اشاره به کشف سیگار قاچاق اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی سه‌ راه قلعه در راستای اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق و کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آستارا به دستگیری یک نفر در رابطه با سیگار قاچاق کشف شده مذکور اشاره کرد و افزود: راننده 55 ساله این خودرو پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی آستارا در بازرسی از این خودرو در مجموع 29 هزار و 600 نخ انواع سیگار قاچاق خارجی با مارک‌های مختلف را کشف کردند، گفت: ارزش کالای قاچاق کشف شده حدود 100 میلیون ریال برآورد شده است.

 فرمانده انتظامی آستارا با اشاره به نقش تأثیرگذار مردم در کاهش کالای قاچاق خاطرنشان کرد: مردم هرگونه اخبار و اطلاعات در مورد خرید و فروش کالای قاچاق را با شماره تلفن 110 اطلاع دهند تا با متخلفان و قاچاقچیان برخورد قانونی شود

عزیزی بر همکاری شهروندان و مرزنشینان با نیروهای مرزبانی تأکید کرد و افزود: مرزبانان این شهرستان با جدیت تمام در مرزها فعالیت داشته و با کنترل مرزها، اجازه تجاوز مرزی یا قاچاق را نمی‌دهند.