مدیر جذب سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی از احداث چهار مجتمع نمایشگاهی خودرو و خدمات پس از فروش در این منطقه با سرمایه‌گذاری صد میلیارد ریالی بخش خصوصی خبر داد.

ندای گیلان : جواد کشلی در تشریح این خبر گفت: این مجتمع‌ها از سوی شرکت‌های فعال و دارای مجوز در حوزه واردات خودرو احداث می‌شوند.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی برای اجرای این پروژه‌ها ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌کند، افزود: این نمایشگاه‌ها در راستای تاکید ریاست هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی مبنی بر انجام تعهدات شرکت‌های فعال در حوزه خودروی این منطقه در خصوص احداث فضای نمایشگاهی و ارائه خدمات پس از فروش ساخته می‌شوند.
کشلی، ارائه خدمات هرچه بهتر به خریداران خودروی پلاک منطقه آزاد انزلی را هدف از احداث این مجتمع‌ها اعلام کرد و گفت: چهار مجموعه نمایشگاهی و خدمات پس از فروش تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری خواهند رسید و زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۶۰ نفر فراهم می‌شود.
مدیر جذب سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی توسعه امکانات زیرساختی جهت بهره‌گیری از مزایای قانونی به ویژه امکان تردد خودرو با پلاک منطقه، تسریع و تسهیل در عرضه خودرو‌ها را از دیگر اهداف احداث این مجتمع‌ها دانست و تصریح کرد: اولین مجموعه نمایشگاه عرضه تخصصی خودرو و خدمات پس از فروش خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی ظرف دو ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
گفتنی‌ست؛ شرکت‌های سیرنگ خودرو ایرانیان، تات خودرو، بنیان خودرو زرین و ارمغان نوین شرکت‌هایی هستند که این مجتمع‌های نمایشگاهی و خدمات پس از فروش خودرو را در منطقه آزاد انزلی احداث خواهند کرد./ایلنا