رمضانی املشی گفت:چرا با وجود تپه های تاریخی و قدمت هزاران ساله موزه ای نداریم و عتیقه های ما در موزه های فرانسه و اسرائیل است.

به گزارش ندای گیلان،مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی پیام نور املش ، پیش از خطبه های نماز جمعه دیروز املش با تسلیت ارتحال یار دیرین رهبر انقلاب آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت : مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست‌های کلی «اقتصاد مقاومتی»، تاکید کردند که اقتصاد مقاومتی خواهد توانست الگویی الهام‌بخش از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشد و زمینه و فرصت مناسب را برای نقش‌آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی فراهم کند، اما شاهد آنیم که تنها از نام اقتصاد مقاومتی استفاده میشود و عملی ضعیف رخ می ‌دهد و جای مصرف بهینه ، اصراف و تجملگرایی را در فیلم ها و ادارات شاهد هستیم .

مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی پیام نور املش گفت: در بخش فرهنگ بجای حل معضلات صورت مسئله را پاک میکنیم و وزیر جدید جایگذین میکنیم اما هم چنان شاهد حذف درس شهید فهمیده ها از کتاب های درسی هستیم. یک سوال: آیا مخاطبان در حوزه سینما و تئاتر با تلویزیون ملی تفاوت دارد یا مخاطبین سینما و تئاتر محرم هستند که بازیگران این حوزه از معیار های حجاب و عفاف کاسته اند ؟
این بزک های بازیگران نیست که فیلمی را برتر میکند بله اجرای درست آن و از همه مهم تر محتوای قوی آن موجب میشود اقبال عمومی را کسب کند و تاثیر گذارباشد

رمضانی املشی تصریح کرد:  در زمان کنونی و دراین پیچ تاریخی ،تذکر رهبر انقلاب نه اصلاح طلب مهم است ونه اصولگرا بلکه آنچه اهمیت دارد انقلابی بودن یا نبودن است این افراطی گری را کنار گذاشته و به فکر مردم باشید. در این بحث های حزبی چیزی نصیب تان نمیشود جز اینکه ‌فقیری فقیر تر و خرابه ای خراب تر می شود، چیزی نصیبتان نمیشود جز اختلافات داخلی و خوشحالی دشمنان. مسئولین خادمین مردم هستند پس به مردم خدمت کنید و یاد بهشتی ها ، مطهری ها ، و رجایی ها را در خود زنده نگه دارید. دیندار باشید نه دین نما . شما خدمتگذاری را انتخاب کردید اگر توان آن را ندارید جایگاه دیگران را غصب کرده اید.

مسئول تحلیل و بررسی پیام نور اظهار داشت : این امانتی را که از امام و شهدا تحویل گرفته اید به سر مقصد مقصود برسانید، در انتخابات پیش رو مردم به انگیزه و دلگرمی نیاز دارند نه جو سازی و ایجاد فضای دو قطبی و تشویش اذهان عمومی.

وی ادامه داد : شهرستان املش جای کار بیشتر دارد ، هرکس دراین شهرستان محروم خدمت کند جهادکرده ، این شهرستان با وسعت تقریبی ۴۵۰ کیلومتر وحدود ۷۰% کوهستانی و با قدمتی ۳۰۰۰ ساله و طبیعتی بکر بهشت گیلان است ،وزیر ها می آیند و می روند ثمرش کو؟ چرا با وجود تپه های تاریخی و قدمت هزاران ساله موزه ای نداریم و عتیقه های ما در موزه های فرانسه و اسرائیل است.