ناصر عاشوری با اشاره به اینکه در فومن و شفت پروژه‌های ملی و نیمه‌تمامی است که نیاز به تخصیص اعتبار دارد، یادآور شد: برای وضعیت اقتصاد، کشاورزی، برنج، چای و… در گیلان تصمیماتی گرفته شده که تسهیلات ارزان نیز در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

ندای گیلان:ناصر عاشوری با اشاره به سفر رئیس جمهور به گیلان اظهار کرد: مردم گیلان ساعت 10 صبح فردا در ورزشگاه شهید عضدی رشت از رئیس‌جمهور استقبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه ساعت 3 بعداز ظهر فردا وزرا برای حضور در شهرستان‌های گیلان تقسیم‌ می‌شوند، افزود: حضور هر وزیر در شهرستان تنها در حوزه انتخابیه وی نیست بلکه نماینده رئیس جمهور در آن شهرستان محسوب می‌شود و تمام مسایل و مشکلات در همه زمینه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدادی از وزرا در حوزه کاری خود پروژه‌هایی را برای افتتاح دارند، تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان شفت حضور می‌یابد و یک واحد تولیدی را صبح روز پنجشنبه افتتاح می‌کند.

وی از کلنگ‌زنی یک واحد تولیدی و صنعتی دیگر شفت با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: در سفر هیئت دولت به گیلان پروژه‌های نیمه تمام استان نیز مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

عاشوری زمان دیدار رئیس‌جمهور با نخبگان گیلانی را عصر فردا چهارشنبه عنوان کرد و یادآور شد: رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری گیلان مصوباتی برای این استان خواهد داشت.

وی منابع دولت و امکانات را محدود خواند و خاطرنشان کرد: نباید انتظار معجزه داشته باشیم اما امیدواریم مصوباتی در نظر گرفته شود که به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی پیگیری پروژه‌های راه‌آهن، 11 کیلومتر آزاد راه رشت‌ ـ قزوین، منطقه آزاد انزلی، منطقه ویژه آستارا، مسکن مهر و… را در سفر رئیس‌جمهوری به گیلان ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه در فومن و شفت پروژه‌های ملی و نیمه‌تمامی است که نیاز به تخصیص اعتبار دارد، یادآور شد: برای وضعیت اقتصاد، کشاورزی، برنج، چای و… در گیلان تصمیماتی گرفته شده که تسهیلات ارزان نیز در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

عاشوری با تاکید بر استقبال گرم از هیئت دولت متذکر شد: مردم گیلان همواره به مهمان‌نوازی شهرت دارند و از مردم انتظار می‌رود فردا با استقبال پرشور خود مهمان‌نوازی را به نمایش بگذارند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران اسلامی به همراه اعضای هیئت دولت صبح فردا چهارشنبه به گیلان سفر می‌کنند.