ارتباط خوب و دوستانه سید محمد اسحاقی با بسیاری از مسئولان کشوری و استانی از جمله آیت الله پروایی٬ علیرضایوسفی٬ بهمن محمدیاری و دیگر چهره های نام آشنای منطقه برای وی یک فرصت مهم است. ‌

به گزارش ندای گیلان از تالش، سید محمد اسحاقی در برخی از نظرسنجی های انتخاباتی خوش درخشید.
وی در دوره گذشته انتخابات در حوزه انتخابیه تالش بزرگ در عرصه حضور داشت و حدود ده هزار از آرای مردم این شهرستانهارا کسب کرد.
اسحاقی نشان داد که می توان در این برهه از زمان هم اهل اخلاق و تخصص بود و هم در رقابت های سیاسی حضور داشت.
این جوان نام آشنای شاندرمنی که مشهور به خوش اخلاقی است، هم اکنون عهده دار مدیرکلی دیوان محاسبات استان اردبیل بوده و نشان داد که بدون تخریب رقبا و بدون هزینه کرد پول های کثیف و استفاده از ابزارهای زر و زور و تزویر و فقط با تکیه بر کاردانی، صداقت و نجابت که از ویژگی های مردمان تالشی است در عرصه انتخابات حضور داشته و اعتماد نزدیک به ده هزار نفر از مردم تالش بزرگ را به خود جلب نمود.
تیم انتخاباتی این چهره پر آوازه تالش بزرگ شروع طوفانی خود را آغاز کرد.
حضور اسحاقی در یازدهمین دوره انتخابات تالش بزرگ بسیار مهم و حساس است.
ارتباط خوب و دوستانه او‌ با بسیاری از مسئولان کشوری و استانی از جمله آیت الله پروایی٬ علیرضایوسفی٬ بهمن محمدیاری و دیگر چهره های نام آشنای منطقه برای وی یک فرصت مهم است. ‌
اسحاقی به خوبی توانسته افراد پر نفوذ انتخابات را در کنار خود جمع کند و یاران وی با اکثر مخالفان احسن الله رادمهر و محمود شکری وارد گفتگو‌ شده اند.
در دوره گذشته انتخابات، محمداسحاقی یکی از گزینه های اصولگرایان تالش بود که در رقابت دورن حزبی از این لیست باز ماند.
در حال حاضر اوضاع این دوره از انتخابات تالش بزرگ بشدت تغییر کرده و او مهمترین گزینه اصولگریان در تالش بشمارمی رود.
حال باید منتظر ماند و دید در ماه‌های آتی چه اتفاقاتی در روند انتخابات شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال به وقوع خواهد پیوست.