محمدحسین رمضانی در جلسه شورای معاونان حوزه ستادی با اشاره به اهمیت سازمان دهی نیروی انسانی در سال تحصیلی آینده اظهار داشت: پیش بینی می‌شود که در پایان شهریور ۱۴۰۳، حدود ۱۵۰۰ تن از فرهنگیان بازنشسته شوند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در سال تحصیلی آینده ۷۵۷ نفر در گروه آموزگار، دبیر و هنرآموز و همچنین ۵۲۷ نیروی کیفیت بخشی شامل: مربی پرورشی، مشاور و دبیر تربیت بدنی وارد مدارس استان می‌شوند.

محمدحسین رمضانی در جلسه شورای معاونان حوزه ستادی که با حضور جبار کوچکی‌نژاد، یکی از نمایندگان مردم شهرستان‌های رشت و خمام برگزار شد با اشاره به اهمیت سازمان دهی نیروی انسانی در سال تحصیلی آینده اظهار داشت: پیش بینی می‌شود که در پایان شهریور ۱۴۰۳، حدود ۱۵۰۰ تن از فرهنگیان بازنشسته شوند و در این میان یک هزار و ۲۸۴ نفر در گروه‌های مختلف آموزشی، پرورشی و تربیتی وارد کلاس‌های درس خواهند شد.

وی با اشاره به برخی مطالبات آموزشو پرورش استان گیلان اظهار داشت: طراحی یک دهکده ورزشی ویژه فرهنگیان و کمبود شدید نیروی خدماتی در مدارس برخی از این مطالبات هستند که نیازمند همکاری و حمایت مسئولان از جمله نمایندگان مجلس هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تأکید بر اهمیت طرح مولدسازی و استفاده بهینه از امکانات و دارایی‌ها خاطرنشان کرد: تاکنون در آموزش و پرورش استان گیلان ۱۹ ملک در طرح مولدسازی با تعریف بسته رونق برای هرکدام از آن‌ها مشخص شده است.

جبارکوچکی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه به تخصیص ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از بودجه عمومی به وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اشاره نمود.

وی با بیان اهمیت برگزاری آزمون‌های استخدامی و کنکور در کشور و ضرورت تغییر سازو کارهای آن خاطرنشان کرد: پیشنهاد تشکیل مرکز سنجش زیر نظر ریاست جمهوری به دولت ارائه شده است.