ندای گیلان:گفتنی است، این معلم مدرسه آلمانی در حال حاضر در هفته 21 بارداری به سر می‌برد، به گفته پزشگان حال او و نوزادان بدنیا نیامده کاملا خوب است. بررسی‌‌ها نشان می‌دهند، 13 فرزند وی که بزرگترین آن‌ها 44 ساله و کوچکترین آن‌ها 13 ساله است از 5 شوهر متفاوت او در طی سال‌ها بدنیا […]

ندای گیلان:گفتنی است، این معلم مدرسه آلمانی در حال حاضر در هفته 21 بارداری به سر می‌برد، به گفته پزشگان حال او و نوزادان بدنیا نیامده کاملا خوب است.

بررسی‌‌ها نشان می‌دهند، 13 فرزند وی که بزرگترین آن‌ها 44 ساله و کوچکترین آن‌ها 13 ساله است از 5 شوهر متفاوت او در طی سال‌ها بدنیا آمده‌اند.

 قبل از این 4 قلوها او در سن 55 سالگی آخرین کودک خود را به دنیا آورده بود. او به زوج هایی که در سنین بالا قرار دارند توصیه می‌‌کند با کمک از پیشرفت‌های علم پزشکی و کنترل و نظارت دقیق توسط پزشکان بازهم میتوانند صاحب فرزند شوند و از لذت بازی با کودکان خود بهره‌مند شوند.
این زن در حال حاضر رکورد مسن‌ترین مادر باردار در جهان را در اختیار خود دارد. پزشکان در خصوص سیستم گردش خون او اندکی نگرانی دارند اما این مادر از اراده قوی برای به دنیا آوردن فرزندان جدید خود برخوردار است.