[ad_1]                                                      این زمانی نبود که پیشنهادات لوکس هیوندای در مقایسه با رقبای ژاپنی و اروپایی آن ها نیز به عنوان ران در نظر گرفته شد. اکنون زمان آن رسیده است که Hyundai چندین سال است که چیزهای جدیدی را با مدل مدل پیدایش خود و رتبه بندی نام تجاری Consumer […]

[ad_1]

                
        
        
        
        

این زمانی نبود که پیشنهادات لوکس هیوندای در مقایسه با رقبای ژاپنی و اروپایی آن ها نیز به عنوان ران در نظر گرفته شد. اکنون زمان آن رسیده است که Hyundai چندین سال است که چیزهای جدیدی را با مدل مدل پیدایش خود و رتبه بندی نام تجاری Consumer Reports در اختیار دارد که سازنده کره پیش از Audi ، [19459007[BMW و Lexus آن را ثابت می کند.

گزارش های مصرف کننده رتبه بندی تعدادی از عوامل را در نظر گرفته است. به طور خاص، رضایت صاحب مالکیت، قابلیت اطمینان، آزمایشات جاده ای و تست های ایمنی را می سنجد تا لیستی از 10 علامت تجاری را ارائه دهد. جالب اینجاست که پیدایش تنها کرم تولید کننده خودرو در کره بود که در بالای 10 قرار داشت. 7.

"جیک فیشر، مدیر فروش مصرف کنندگان گزارش تست خودرو، در بیانیه ای به اخبار خودرو .

پورشه، سوباریو، هوندا، تسلا و تویوتا همچنین در 10 ظاهر می شوند. Acura و Buick هر دو به دلیل کمبود اعتماد به نفس برخی از مدل های خود را. فیات کرایسلر همچنین عملکرد ضعیفتری داشت، عمدتا بر اساس مسائل مربوط به قابلیت اطمینان است.

بنابراین، شاید اگر شما در بازار خودروی لوکس جدید هستید، ممکن است ارزش فروش آن توسط نماینده هیوندای محلی شما کاهش یابد و از Genesis G80 و G90، زیرا حداقل بر اساس گزارش های مصرف کننده، احتمالا خیلی بهتر از این هستند که فکر می کنید.

        
        
        
        

                            
                    

[ad_2]

Source link