آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه رشت و اسدالله عباسی استاندار گیلان با صدور پیامی، سیزدهمین سالگرد حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشتند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، متن پیام مشترک آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه رشت و اسدالله عباسی استاندار گیلان به این شرح است:

هشتم و نهم دی‌ماه یادآور حرکت حماسی و آگاهی ملت ایران به ویژه مردم با بصیرت گیلان در راستای تجدید میثاق با ولایت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

غیرت دینی و شور و شعور انقلابی ملت ایران در نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ در حرکتی خود جوش، بعد از حرمت شکنی روز عاشورا و اهانت به مقدسات، بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچید و به دنیا نشان داد که آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هیچ‌گاه فراموش شدنی نیست و شیعه و سنی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی دچار شک و تردید نیستند.

دشمنان ملت ایران و طراحان این فتنه با حمایت و هدایت استکبار جهانی و کشورهای سلطه‌جو که زخم خورده‌ی انقلاب اسلامی هستند از آن زمان تاکنون، بواسطه داشتن اهداف پلید خود، همواره درصدد ضربه به کشور ایران بوده و برای تحقق نقشه و توطئه‌هایشان، زمینه‌ها و مقدمات فراوانى را چیده‌اند که نمونه آن را در اغتشاشات اخیر در قالب پروژه کشته‌سازی، ایجاد ناآرامی و بر هم زدن امنیت و دامن زدن به اختلافات مذهبی و قومی را مشاهده کردیم.

نهم دی‌ماه امسال که در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مصادف با ایام فاطمیه است با واکاوی سیره و منش این فرمانده دلاور و اهل بیت (علیهم‌السلام) در می‌یابیم که وحدت، اتحاد، انسجام و تبعیت از ولایت فقیه، رمز موفقیت ملت ایران در برابر فتنه‌گران و مزدوران ضدانقلاب است و راه پیشرفت و سربلندی با تکیه بر این اصول بنیادین، هموارتر خواهد شد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سیزدهمین سالگرد حماسه پرشور هشتم و نهم دی، از همه هموطنان و به‌ویژه مردم شریف و انقلابی استان گیلان دعوت می‌کنیم تا ضمن حضور گسترده در مراسمات این یوم‌الله، بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و انزجار خود را از دشمنان انقلاب اسلامی ابراز دارند.

             رسول فلاحتی                                                     اسدالله عباسی

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت             استاندارگیلان