فرماندار فومن در پیامی از حضور حماسی و گسترده مردم شریف و شهید پرور و ولایتمدار شهرستان فومن در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ندای گیلان، حسین اسمعیل‌پور فرماندار شهرستان فومن در پیامی از حضور حماسی و گسترده مردم شریف و شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان فومن در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: درود خدا بر شما مردم مومن، ولایتمدار و همیشه درصحنه، حمد و سپاس خداوند متعال را که بار دیگر توفیق شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را شامل حال امت شریف ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار فومن گردانید و به فضل الهی، با وحدت و بصیرت بار دیگر با خلق حماسه ای بزرگ لرزه بر اندام استکبار و صهیونیزم انداختید.

بی تردید این حضور باشکوه ، انقلابی ودینی که در لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)ودر راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری شکل گرفت برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه وایثار وافتخار این خطه از سرزمین عزیزمان ثبت کرد .

در پایان اینجانب بعنوان فرماندار شهرستان فومن ونماینده عالی دولت تدبیر وامید در این شهرستان وظیفه خود میدانم از آحاد مردم شریف فومن به سبب خلق این حماسه عظیم تقدیروتشکر نمایم واز خداوند متعال عزت وسر افرازی روز افزون اسلام ومسلمین را مسالت مینمایم.