رئیس شورای شهر رشت با اشاره به گلایه شهروندان از وضعیت نامناسب آذین بندی شهر رشت در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: متاسفانه نسبت به سالهای گذشته در موضوع آذین بندی سطح رشت به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به خوبی عمل نشده است و گلایه شهروندان در این مورد بحق است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه شهروندان چندان امیدی به شورا و شهرداری ندارند افزود: متاسفانه به واسطه برخی از اتفاقات و عملکردهای ناصحیح که در گذشته رقم خورد مردم نسبت به شورا و شهرداری بی اعتماد شده اند و ان شاا با اجرای پروژه های پیش بینی شده در سال ۱۴۰۱ بار دیگر بارقه های امید را در بین مردم با عملکرد مثبت ایجاد کنیم.

وی به عدم یکپارچگی آذین بندی ها در ایام مختلف سال در رشت اشاره کرد و گفت: معابر اصلی و میادین متعلق به شهرداری است و آذین بندی آن در چنین ایامی جزو وظایف شهرداری محسوب می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به گلایه برخی از شهروندان پیرامون وضعیت آذین بندی سطح شهر در ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری تصریح کرد: باید جلسه ای با حضور تبلیغات ، فرمانداری و دیگر دستگاه ها برگزار شود و پس از آن با برنامه ریزی های انجام شده از سال ۱۴۰۱ شاهد انجام تبلیغات یکدست و منسجم در سطح شهر باشیم .
کارگرنیا به نصب المان های مناسب در ورودی های سطح رشت تاکید کرد و گفت: انتظار داریم در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری رشت به موضوع نصب المان در ورودی های سطح رشت توجه بیشتری صورت بگیرد و سر درب ورودی میدان بزرگ از سمت خیابان امام به پیاده راه فرهنگی باید جانمایی شود و با توجه به اینکه بسیاری از گردشگران برای بازدید به بازار بزرگ رشت و بازار ماهی فروشان مراجعه می کنند ، متاسفانه هنوز این ورودی آماده سازی نشده است.