شهردار رشت به اتفاق سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان از پروژه‌های عمرانی شاخص شهر نظارت میدانی و مستقیم به عمل آورد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، رحیم شوقی شهردار رشت به اتفاق سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان از پروژه‌های عمرانی شاخص شهر نظارت میدانی و مستقیم به عمل آورد.

بازگشایی خیابان ۱۴ متری لاله، تقاطع ولیعصر، بازگشایی محور کانال ژ ۵ حدفاصل بلوار شهید انصاری تا پستک از جمله مواردی بود که امروز توسط شهردار رشت و دادستان مرکز استان گیلان مورد بازدید قرار گرفت.

شهردار رشت در حاشیه بازدید از محور کانال ژ ۵ عنوان کرد: از آنجا که این محدوده در تملک شرکت آب منطقه‌ای قرار دارد قرار شد هماهنگی‌های لازم از طریق دستگاه قضایی انجام شود تا بازگشایی خیابان آن بلافاصله آغاز شود.

شوقی تصریح کرد: با اجرای طرح تعریض، پل پستک از دو باند به چهار باند تبدیل خواهد شد و امیدواریم با اجرای آن ترافیک بخشی از شهر رشت تسهیل شود.

وی اضافه کرد: در فاز نخست فرآیند آسفالت از روبه‌روی هلال احمر انجام می‌گیرد و سپس تعریض پل، عملیات روشنایی، احداث خیابان و جدولگذاری تا پل پستک در اولویت قرار خواهد گرفت.

شهردار رشت ابراز داشت: تلاش داریم در صورت برقراری شرایط مناسب و با کمک دادستان مرکز استان گیلان و مساعدت شرکت آب منطقه‌ای بتوانیم چهار کیلومتر مسیر اول محور بازگشایی را تا دهه مبارک فجر به بهره‌برداری برسانیم.