رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ۷۸ واحد صنفی متخلف در منطقه آزاد انزلی به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات مربوطه پلمب شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سرهنگ علی حیدرخواه امروزدر گفت‌وگو با رسانه‌ها به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تأمین و ارتقا امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانون مداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد.

وی افزود: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف در بازار، طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفته است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان ادامه داد: در این راستا ضمن تذکر به ۳۰۰ واحد صنفی از ۱۶۲ واحد صنفی تعهد اخذ و ۷۸ واحد صنفی متخلف در منطقه آزاد انزلی به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات مربوطه پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه متصدیان این واحدهای صنفی تذکرات قبلی را نادیده گرفته بودند، اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه اقدام هنجار شکنانه و تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.