رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودسر، گفت: ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری با ایجاد ۵۱۵ فرصت شغلی در شهرستان رودسر پرداخت شده است.

به گزارش ندای گیلان از رودسر ،شریف حسن زاده در گفتگویی با اشاره به اینکه تخصیص تسیهلات مشاغل خانگی به متقاضیان در شهرستان رودسر طی ماه آینده، اظهار کرد: هفت میلیارد تومان اعتبار سهم ابلاغی استان گیلان در حوزه مشاغل خانگی است.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در شهرستان رودسر برای پرداخت این تسهیلات، افزود: جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رودسر برگزار و چندین طرح برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

حسن‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون ۲۳ میلیارد تومان از محل تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در شهرستان رودسر پرداخت شده است، گفت: این میزان تسهیلات برای ایجاد ۵۱۵ فرصت شغلی پرداخت شده است.

وی همچنین به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در شهرستان رودسر نیز اشاره و تصریح کرد: در این زمینه نیز هفت میلیادر و ۳۰۰ میلیون تومان با اشتغالزایی برای ۲۳۹ نفر در رودسر به متقاضیان پرداخت شده است.

رئیس اداره تعاون رودسر یادآورشد: بر اساس قانون متقاضیان دریافت تسهیلات مشاعل خانگی باید در سامانه برای دریافت کد رهگیری ثبت نام کرده و به دستگاه‌های مربوطه همانند جهاد کشاورزی، ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و فنی و حرفه‌ای و صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند.