استاندار گیلان در پاسخ به این سؤال که آیا خانواده تان از این همه مشغله های کاری گلایه ای ندارند لبخند زد و با بیان اینکه این برای اولین بار است که همچین سؤالی از من پرسیده می شود، گفت: در منزل نبودن هایم برای خانواده سخت است اما اینکه در خدمت مردم ولایت مدار گیلان هستم مهم و با ارزش است.

ندای گیلان:استاندار گیلان در پاسخ به این سؤال که آیا خانواده تان از این همه مشغله های کاری گلایه ای ندارند لبخند زد و با بیان اینکه این برای اولین بار است که همچین سؤالی از من پرسیده می شود، گفت: در منزل نبودن هایم برای خانواده سخت است اما اینکه در خدمت مردم ولایت مدار گیلان هستم مهم و با ارزش است.

پدر ستون اصلی خیمه خانواده ایرانی است

استاندار گیلان این بار خارج از جایگاه مدیریت ارشد استان، به عنوان یک پدر پشت تریبون قرار گرفت و با تشریح نقش پدر در خانواده، تصریح کرد: پدر ستون اصلی خیمه خانواده ایرانی است و جایگاه والایی دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا خانواده تان از این همه مشغله های کاری گلایه ای ندارند لبخند زد و با بیان اینکه این برای اولین بار است که همچین سؤالی از من پرسیده می شود، گفت: در منزل نبودن هایم برای خانواده سخت است اما اینکه که در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم ولایت مدار گیلان هستم، مهم و با ارزش است.

نجفی با استناد به فرموده گوهر بار پیامبر گرامی اسلام که «فرزند صالح گلی از گل های بهشت است»، اضافه کرد: فرزند کوچک من یک دندانپزشک است و همسر ایشان هم تحصیل کرده و فرزند دیگر بنده هم استاد دانشگاه است و این فرزندان صالح را نعمتی الهی می دانم.

نظام جمهوری اسلامی خانواده اصلی ایرانیان است

استاندار گیلان در خاتمه خدمت در استان را به عنوان یکی از فرزندان کوچک ملت و دولت در مقیاسی بزرگ تر از خدمت به ایران زمین خانواده ایرانیان برشمرد.

دیار باران