مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس ویژه برنامه روایتگری مجازی دفاع مقدس از زبان یک رزمنده در گیلان برگزار می شود.

به گزارش ندای گیلان،به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور خانواده معظم شهید تراب پورقلی، نشست مجازی روایتگری دفاع مقدس از زبان محمدرضا مقدادی، رزمنده و جانباز دفاع مقدس فردا پنجشنبه در صفحه اسکای روم این مجموعه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، این نشست مجازی روایتگری که در سومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، فرمانده و اعضای پایگاه بسیج شهید حسین املاکی(کتابداران کتابخانه های عمومی استان) در سالن اجتماعات این اداره کل و بصورت مجازی پخش خواهد شد، ضمن تجلیل از خانواده معظم شهید تراب پورقلی از شهدای جنگ تحمیلی، محمدرضا مقدادی، رزمنده و جانباز دفاع مقدس در خصوص رشادت های سربازان امام (ره) در دوران جنگ هشت ساله به روایتگری خواهد پرداخت.
گفتنی است این نشست مجازی فردا پنجشنبه (۳مهر) راس ساعت۱۰صبح از صفحه مجازی اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl در دسترس علاقمندان ادبیات جنگ و دفاع مقدس خواهد بود.
علاقمندان جهت ورود و مشاهده این دوره آموزشی ضمن ورود به صفحه اسکای روم (از اینجا) با کیک بر روی گزینه میهمان می توانند در این محفل روایتگری شرکت کنند