یک دستگاه خودرو سواری سمند که از محور رودسر به چینی جان ورودی روستای "لگموج" در حال تردد بوده ضمن برخورد با دو دست‌فروش با دو خودروی دیگر نیز برخورد کرد.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ حسین محمدپور در گفت ‌و گویی با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور رودسر به چینی‌جان بلافاصله ماموران انتظامي به محل حادثه اعزام شدند.
اين مقام انتظامي افزود: با حضور ماموران پليس و تيم‌هاي امدادي در محل مورد نظر مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری سمند که از محور رودسر به چینی جان ورودی روستای “لگموج” در حال تردد بوده ضمن برخورد با دو دست‌فروش حاشیه راه و خودرو پيكان وانت به یک دستگاه خودرو پراید که در شانه راه پارک بوده اصابت كرده است.
وی با اشاره به اينكه در این حادثه دو مرد دست‌فروش 25 و 58 ساله به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند ادامه داد: مرد 58 ساله در بيمارستان فوت كرد.
سرهنگ محمد‌پور تصريح كرد: كارشناسان علت اين سانحه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی سرعت مطمئنه از سوي راننده سواری سمند اعلام كرده‌اند.
اين مقام انتظامي گفت: برابر ماده 159 آیین نامه راهنمایی و رانندگی هرگونه توقف كوتاه يا طولاني وسائل نقليه در خط‌هاي عبور مسير وسائل نقليه، پيادگان و همچنين توقف وسايل نقليه در حاشيه راه‌ها براي عرضه و خريد و فروش كالا كه موجب تجمع اشخاص و يا وسايل نقليه در محل يا انحراف ديد و يا كاهش توجه رانندگان از رانندگي و احتمال وقوع تصادف شود ممنوع است.
رئيس پليس راه استان گيلان در پايان خاطرنشان كرد: رانندگان وسايل نقليه در صورت توقف اضطراري كه امكان انتقال وسيله نقليه به بيرون خط و يا مسير عبوري وجود نداشته باشد، موظفند با نصب علائم از فاصله 70 متري رانندگان ساير وسائل نقليه و پيادگان را آگاه كنند.