سرپرست فرمانداری شهرستان از رشد ۳۳ درصدی ورود مسافران و گردشگران در ایام نوروز در شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،سرپرست فرمانداری شهرستان  از رشد ۳۳ درصدی ورود مسافران و گردشگران در ایام نوروز در شهرستان رودسر خبر داد و گفت : از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین شهرستان رودسر شاهد حضور پرشور و پررنگ مسافران از جای جای ایران بود .

وی اظهار داشت : ورود دو میلیون و ۵۵۱ هزار و ۳۰۰ نفر از مسافران در شهرستان رودسر نشان از تلاشهای خوب مجموعه مدیریتی شهرستان در جذب مسافر و گردشگر است که الحمدلله با هدایتهای استاندار گیلان در زمینه گردشگری شاهد رشد خوبی نسبت به سال گذشته از ابن حیث بودیم .

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با تشکر از جدیت استاندار در بازگشایی ایستگاه بازرسی چابکسر در سه لاین و همچنین فضاسازی درست استقبال از مسافرین افزود : تدابیر استاندار در زمینه ایجاد فضای جدید ورودی چابکسر رضایتمندی مردم بومی منطقه و مسافران نوروزی را در پی داشته است که قابل تقدیر است .

وارسته بهدانی همچنین با اشاره به وضعیت تعطیلی بازار چابکسر در ساعات پایانی شب عنوان کرد : امسال اتفاق جدید بازگشایی بازار در پس از ساعات پایانی شب (بامداد) باعث شد استقبال مسافران در چابکسر بیشتر و ماندگاری مسافرین را بیش از سال گذشته در اقامتگاهها داشته باشیم .

وی با بیان این مطلب که رسیدگی به وضعیت مدارسی که بعنوان اسکان فرهنگیان انتخاب شده بودند رضایتمندی خوب میهمانان را در پی داشت اظهار کرد : ارتقا رتبه ۹ از ۱۲ مدارس شهرستان رودسر در بین مدارس استان گیلان از لحاظ کیفیت خدمات دهی و میزان حضور مسافران می تواند خبر خوشی برای مجموعه شهرستانی و مردم میهمان نواز این شهرستان باشد .

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه گردشگری در شهرستان رودسر صرفا در حد حرف باقی نمانده افزود : با بازدید استاندار گیلان از ظرفیت های رودسر؛ انرژی مضاعفی را در مجموعه مدیریتی شهرستان ایجاد کرد و یقینا با وجود ظرفیت هایی سواحل ، کوهپایه ها و دشت طبیعی و بکر می توانیم شهرستان را به نقطه اوج خود در این زمینه برسانیم .

وارسته بهدانی خطاب به مدیران شهرستانی گفت : سال جدید تمام مدیران با همتی عالی تر از گذشته نسبت به اهداف تعیین شده در ابتدای سال؛ قدم بردارند و در مباحث مختلف گردشگری ؛ کشاورزی و تجاری سازی که مورد تاکید استاندار محترم است با مسئولیتی سنگین تر از گذشته قدم بردارند.

وی در پایان با اشاره به دو محوریت اشتغال و فقرزدایی بعنوان سیاستهای اجرایی دولت در سال جدید گفت : مدیران با استفاده از طرح ها و ایده های متناسب با اجرای این دو مولفه فضا را برای تحقق آن ایجاد و اجرایی نمایند .