پیکر مطهر حاج حسین همدانی، فرمانده مدافعان حرم زینب (س) وارد حسینیه فاطمه الزهرا (س) شد.

به گزارش نداي گيلان: پیکر مطهر سردار سرلشگر حاج حسین همدانی روی دوش بسیجیان و پاسداران لشگر محمد رسول الله (ص) وارد حسینه فاطمه الزهرا (س) شد.

مراسم تشییع فرمانده مدافعان حرم در مقر سپاه محمد روسل الله (ص) برگزار می شود.

پس از ورود پیکر سردار همدانی به حسینیه، سردار محسن رضایی درباره سوابق و ویژگی های این شهید والامقام برای حاضرین سخنرانی کرد.

رضایی با بیان فرماندهی عالی سردار همدانی در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: در عملیات مرصاد، منافقین نقشه داشتند که تا تهران پیش بیایند، اما با هوشیاری و سرعت عمل سردار همدانی آنها در مرصاد زمین گیر شدند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران افزود: هیچ عملیات و صحنه نبرد مهمی به یاد ندارم که سردار همدانی در آن حضور نداشته باشد. او در سوریه در  180 عملیات شرکت کرد و اگر نبود، دمشق به دست تکفیری ها افتاده بود.

رضایی با اشاره به برخی سخنان درباره اینکه چرا این سرداران بزرگ کشور باید در سوریه شهید بشوند، گفت: امنیت ما با امنیت منطقه گره خورده است و اگر تکفیری ها در سوریه یا عراق موفق شوند، امنیت کشورما هم از بین می رود.

همدانی در سوریه شهید شد تا ناامنی وارد ایران نشود.

حاج حسین همدانی از سرداران فاتح خرمشهر بود که روز پنجشنبه در جبهه نبرد با دست پروردگان صهیونیزم به همرزمان بهشتی اش از جمله محمود شهبازی، محسن وزوایی، حسین خرازی، ابراهیم همت، محمد بروجردی، احمد متوسلیان و احمد کاظمی ملحق شد.

پیکر سردار همدانی پس از تشییع در تهران، به همدان منتقل می شود تا در زادگاهش تشییع و به خاک سپرده شود.

سرداران فاتح خرمشهر تشییع سردار همدانی تشییع سردار همدانی 3 تشییع سردار همدانی 4 تشییع سردار همدانی 5 تشییع سردار همدانی 6 تشییع سردار همدانی 7