صابر با اشاره به برون سپاری خدمات شهرداری رشت به بخش خصوصی خاطرنشان کرد: براساس لایحه مذکور انواع خدمات چون صدور استعلامات، صدور مفاصاحساب و بهره‌برداری موقت به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

به گزارش ندای گیلان،عصر دیروز در جلسه مشترک کمیسیون‌های عمران و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت، لایحه جایزه پرداخت تشویقی دربخش سرمایه‌گذاری و ساخت و ساز در رشت مطرح و بندهایی از آن تصویب شد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت  در این نشست اظهار داشت: به‌منظور افزایش روند پرداخت به‌موقع عوارض شهرداری، لایحه مبنی بر ارائه جوایز برای افرادی که قصد دریافت پروانه ساخت و ساز را دارند در نظر گرفته شده است.

عباس صابر با اشاره به اینکه در صورت پرداخت به‌موقع عوارض در نظر گرفته شده شهرداری، برای مالکان بخشودگی اعمال می‌شود گفت: در شرایط پرداخت به‌موقع عوارض در سه ماهه نخست سال، 25 درصد و سه ماهه دوم سال 20 درصد بخشودگی عوارض به مالکان تعلق می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در شرایطی که این اقدام در سه ماهه سوم سال انجام شود این بخشودگی 15 سال و در سه ماهه آخر سال 10 درصد اعمال می‌شود بیان کرد: این اقدام موجب تشویق و ترغیب مالکان در پرداخت عوارض شهرداری می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به  برون سپاری خدمات شهرداری رشت به بخش خصوصی خاطرنشان کرد: براساس لایحه مذکور انواع خدمات چون صدور استعلامات، صدور مفاصاحساب و بهره‌برداری موقت به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام موجب کاهش مراجعات مردمی به شهرداری و تسریع در امور کاری شده و امورات در دفاتر خصوصی رسیدگی می‌شود افزود: تمامی امور شهردای در این دفاتر براساس ضوابط و قوانین مقرر شده توسط شهرداری انجام می‌شود.