عباسی گفت: زمانی که یک کارخانه دچار مشکل می‌شود هیچ کس به‌دنبال کمک به آن نیست بلکه بانک‌ها، اداره مالیات و اداره بیمه هرکدام به‌دنبال گرفتن سهم خودشان هستند که این امر بیشتر تولیدکننده را زمین می‌زند.

به گزارش ندای گیلان،اسدالله عباسی صبح امروز در جلسه بررسی مسائل اشتغال استان گیلان در رشت اظهار داشت: انتظار می‌رود مدیران با تلاش بیشتری به‌دنبال ایجاد اشتغال باشند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مسئولان خارج از بروکراسی‌های اداری باید به‌دنبال رفع موانع تولید باشند گفت: استان گیلان دچار مشکل بیماری فصلی و بیماری پنهان است اما متاسفانه هیچ منبع مشخصی وجود ندارد تا آمار دقیق بیکاران و نوع بیکاری آنان را پایش کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید ایجاد فرصت شغلی را با ایجاد شغل از هم تفکیک کنیم خاطرنشان کرد: تفکیک کردن شغل‌های پایدار از ناپایدار امری مهم است زیرا رونق شغل‌های ناپایدار به شرایط اقتصادی کشور وابسته است.

وی بزرگترین مسئله و مشکل پیش روی اشتغال را سیستم بانکی کشور دانست و افزود: زمانی که یک کارخانه دچار مشکل می‌شود هیچ کس به‌دنبال کمک به آن نیست بلکه بانک‌ها، اداره مالیات و اداره بیمه هرکدام به‌دنبال گرفتن سهم خودشان هستند که این امر بیشتر تولیدکننده را زمین می‌زند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه‌مندی مردم در حوزه اشتغال خاطرنشان کرد: کمک در راستای ایجاد و ارائه تسهیلات عمده‌ترین درخواست‌های مردم از مسئولان است.

tasnim