مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان با تأکید بر اینکه تمام امکانات شهرستان باید برای مقابله با حوادث احتمالی بسیج شود گفت: با بارش باران‌های سیل آسا و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی، هیچ کاری واجب تر از برگرداندن زندگی مردم به حالت عادی نیست.

به گزارش ندای گیلان از تالش، امیر مرادی با تأکید بر اینکه تمام امکانات شهرستان باید برای مقابله با حوادث احتمالی بسیج شود، برنامه ریزی و استفاده صحیح از امکانات و نیروها را خواستار شد.

وی با ابراز تاسف از جانباختن تعدادی از هم میهنان عزیز در حادثه سیل تالش، بر ضرورت هماهنگی کامل همه دستگاه‌های امداد و نجات و خدمات رسان شهرستان تاکید کرد و گفت: با بارش باران‌های سیل آسا و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی، هیچ کاری واجب تر از برگرداندن زندگی مردم به حالت عادی نیست.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان تصریح کرد: با ادامه بارندگی‌ها ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای وظیفه دارد نسبت به رفع مسدودیت جاده های کوهستانی کلیه خودروهای سنگین را به کار بگیرد.

امیر مرادی در این جلسه نسبت به رفع هرگونه قطعی برق و آب و گاز ، رفع قطعی تلفن، تدابیر لازم در خصوص آب گرفتگی معابر ، امداد رسانی توسط فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و کلیه نیروهای امدادی تاکید کرد و گفت: ما باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشیم تا در کمترین زمان ممکن بحران را مدیریت کنیم.

در ادامه این جلسه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان گزارشی از اقدامات خود را برای رفع خسارات حوادث پیش آمده را بیان کردند.