محمدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نوکر مردم دانست و افزود: با وجود ۴۰ نماینده مقام معظم رهبری در سپاه کل کشور امروز سپاه کمتر اشتباه می‌کند.

ندای گیلان:پاسداشت بیش از سه دهه مجاهدت و تلاش سردار هامون محمدی با عنوان «خدا قوت فرمانده» در مسجد فاطمه الزهرا رشت برگزار شد. سردار هامون محمدی فرمانده سابق سپاه قدس گیلان در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: پس از ۲۶ سال از جنگ تازه فهمیدیم برای هیچ ماندیم و ای کاش در همان اوج به شهادت می‌رسیدیم.

سردار هامون محمدی با تاکید براینکه هرگز لباس سبز پاسداری را با چیز دیگری عضو نمی‌کنم، تصریحکرد: اگر ۱۰۰ بار بمیرم و زنده شوم دوباره لباس پاسداری را می‌پوشم و هیچ وقت کاندیدای مجلس نمیشوم.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دارای شاخص‌های ویژه‌ای خواند و یادآور شد: پاسداران مردان روزهای سخت هستند و با توجه به شرلیط امروز منطقه از امروز تازه پاسداری ما آغاز شده است.

محمدی  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نوکر مردم دانست و افزود: با وجود ۴۰ نماینده مقام معظم رهبری در سپاه کل کشور امروز سپاه کمتر اشتباه می‌کند.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان تغییر و تحولالات را تاثیرگذار بر روند کلی مجموعه نداستن و اظهار کرد: کسی از خارج از مجموعه نمی‌تواند برای سپاه تصمیم بگیرد.