دادستان انقلاب و عمومی شهرستان شفت ضمن رد شایعات مبنی بر دریافت کتبی دو نامزد انتخاباتی گفت: توصیه هایی را به مسوولین ستادهای انتخاباتی برای تداوم آرامش داده شده است

به گزارش ندای گیلان به نقل از کاسپین،رشید عیسی پور، در خصوص شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه “تذکر کتبی از سوی دادستانی به خلیل بهروزی فر و سیدتقی موسویان داده شده” اظهار کرد: شایعات منتشر شده در فضای مجازی کذب است.

وی با بیان اینکه هیچ تذکری تاکنون ستادهای انتخاباتی در شهرستان شفت دریافت نکرده اند، افزود: با مسوولین ستادها در شهرستان ارتباط داریم و توصیه هایی را مکررا به آنها در خصوص اجرای قوانین انتخابات گفته ایم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت با بیان اینکه در جلسه گذشته توصیه های ما بیشتر به رعایت زمانبندی در موقع سخنرانی نامزدها بوده، تاکید کرد: از مسوولین ستادها خواسته شد تا زمانبندی ها را به گونه ای تنظیم کنند تا طرفداران و حامیان نامزدها تخلفی را مرتکب نشوند.

وی در پایان ضمن تصریح بر اینکه تاکنون تبلیغات در سطح شهرستان در آرامش و امنیت اجرا شده، گفت: با همکاری مردم و حامیان امنیت پایدار را در روزهای آتی رقم خواهیم زد.